tirsdag 27. mai 2008

Hello wishlist

Here's some stuff that I'd really like to be mine. Some of it I can't get because they don't ship to Norway..So that pretty much blows. If you want to help me out with that bit, I'd love you forever and ever.


Beatles t-shirt from Virgin Megastore
Batgirl t-shirt from Topshop
Owl and Strawberry Sandals from Urban Outfitters
Skirts from Topshop
Bobby's World t-shirt from 80stees.com
Freaks and Geeks Season 1 DVD
Skins Season 1&2 DVD
Flight of the Conchords Season 1 DVD

7 kommentarer:

Karin sa...

Freaks & Geeks er sånn ca det beste som noen gang er sendt på TV. Det synes jeg flere burde forstå! Jeg elsker den Across The Universe-tskjorten, forresten. Såå kul.

ingeborg sa...

Så mye kule ting! Jeg kan forresten bittebittelitt gransk, men skulle ønske jeg kunne mer. er nemlug ikke så konsentrert i fransktimene :p

Kira Aderne sa...

that T-shirt is my fav.!!!


love the adds!

a kiss,
sweetie :)

Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

BEATLES-TSKJORTE O.O

omg. må. ha.

geri hirsch sa...

yes! lets trade links!

Siljesfashion sa...

Mye fint! Er du Sex and the City fan? På bloggen min kan du vinne BILLETTER til filmen!!

cindy sa...

i agree with so many things on your list! hahahaha. especially skins dvds :D