torsdag 15. mai 2008

It came three days ago, and that was super fast. I waited a while before I opened it because it looked so lovely. I'm gonna show you the shirt later, I'm just a little lazy today. I've slept more the last three days than I have for the last three months. I don't really like it. Ugh.

Oh, and on Saturday it's the 17th of May. And in case you're not Norwegian..it's the Norwegian Constitution Day. Norway's National day. I like that day. I didn't celebrate it last year because I came home from Glasgow from a Mika concert exactly that day. Haha.
So, me and my parents are gonna celebrate it at my grandmothers place. I decided that, because we've never done that before, and I don't see her that often. And I'm gonna wear my "Bunad". I know that means a lot to her, even though I can't stand wearing it because it's so..suffocating and big..and..yeah. I like making my grandmother happy though, so that's the least I could do. I'm gonna show you photos of it after, if I don't look like a retard as I usually do. :-)

Boring post, I know..but whatcha gonna do..

9 kommentarer:

Anonym sa...

(ikke alle innlegg må ha max 5 bilder yaknow, ill read it anyways)

og jeg hater bunaden min, den har jeg ikke brukt siden jeg var 11 :) jeg er slem heheehhee

Luna sa...

(Wow, serrrr?? :O

Jeg liker bilder, de popper så ut fra den fine macen min...)

men ja, bunader er teit når man er typ, 18. jeg har øst-telemark bunad, så det er vel litt mer stas med en sånn ordentlig en, isteden for en fra ellos katalogen..kanskje.

Keeping the distance sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Blomsterplukker, vinterbarn. sa...

17. mai.. Det blir en stor loke-dag. Jeg likte når vi var mindre, og dagen var opptatt hele tiden. Lærerne som rushet oss rundt med flaggene sine, og ropte at vi ikke skulle holde flaggene nede i bakken og sånn. Også etterpå var det alltid sånne familemiddager.

Sukk. Jeg vil bli herset med igjen.

May 15, 2008 5:59 PM

Lana sa...

Oh I'm so jealouse right now, hihi. That package looks soo cute & cool! Can't wait to see the pics!

Siljesfashion sa...

Gleder meg til å se bilder av bunaden. Elsker pakker i posten!
Har du lyst å utveksle linker?

Anonym sa...

jeg skal også ha på meg bunad 8)

Kira Aderne sa...

post the shirt!


a kiss!

Anonym sa...

(dritseriøst :OOO

jeg liker de oxo)

hehahea...ellos <3<3